Coca-Cola

Personal Aftermovie voor festival bezoekers

Leuk dat je er was!

In samenwerking met merkactivatie-bureau Chase verzorgden we een unieke experience voor Coca-Cola op de leukste festivals van het seizoen. Een stel levensgrote Coca-Cola flessen reisden langs 29 festivals en werden gezien door 26.500 bezoekers. De festivalgangers die de flessen activeerden, ontvingen een personal aftermovie van het evenement.

Merkactivatie
Door middel van levensgrote interactieve Coca-Cola flessen combineerde we diverse merkactivaties in één: registratie, sampling, foto's, video's en data capture. Door middel van RFID bandjes konden bezoekers de levensgrote Coca-Cola flessen activeren. Vervolgens werden er verschillende foto's en video's van de festivalgangers gemaakt.

Nagenieten
De volgende dag ontvingen de bezoekers deze foto's en video's in de vorm van een personal aftermovie. In de video zie je beelden van het festival gevolgd door polaroids met je eigen foto's en video's. De video sluit af met een persoonlijk bedankje. De aftermovie was speciaal voor Instagram ontwikkeld waardoor het makkelijk was om je video te delen met je vrienden. Uiteindelijk zijn er tienduizenden personal after video's gecreëerd.